reklama

Viete čo majú spoločné Sulík, Glváč, Droba, Ftáčnik a Krajcer?

Odpoveď na túto otázku je jasná: všetci títo páni majú strach, že na do kresla župana v Bratislavskom samosprávnom kraji si prvýkrát v histórii sadne nezávislý kandidát, ktorý nebude dávať kšefty straníkom a straníckym centrálam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (49)

Lebo v konečnom dôsledku sú to všetko kamaráti, či bývalí straníci. Stretávajú sa spolu na golfe, alebo sú vzájomne poprepletaní v rôznych spoločnostiach. 

Som zvyknutý, že na mňa útočia najrôznejší špekulanti, ktorí chcú kšeftovať s pozemkami. Som zvyknutý, že na mňa útočia developeri, ktorí chcú stavať až do oblakov. A som zvyknutý aj na to, že na mňa útočia aj najrôznejšie politické figúrky. Ale posledné týždne idú do absurdnosti. 

Droba, Krajcer, Ftáčnik

Moji protikandidáti Droba, Krajcer a Ftáčnik na mňa zaútočili kvôli financovaniu mojej kampane. Všetko som už niekoľkokrát vysvetlil (napríklad tu), ale oni skrátka nedokážu uveriť tomu, že kampaň politika nemusí financovať žiaden oligarcha - presne tak totiž žijú celý svoj politický život. Každý z nich urobil niekoľko bilbordových kampaní za stovky tisíc eur, pričom ja som teraz urobil prvú - a všetkých ich to zrazu veľmi zaujíma. Rozumiem tomu, že sú zo mňa nervózni a miestami je to aj smiešne, keď kamarát Mariána Kočnera, či človek priamo financovaný politickou stranou Smer hovoria o čistote financovania. Títo páni nemajú čo ponúknuť, nemajú sa dokonca ani čím pochváliť, tak si zvolili ako svoju stratégiu neustále útočenie. Lenže ľudia nebudú voliť podľa toho, kto vie najlepšie útočiť, ale podľa toho, kto má aké výsledky a čo im ponúka. Ja som urobil z mestskej časti Nové Mesto najtransparentnejšiu samosprávu v Bratislavskom kraji. A to isté urobím aj v Bratislavskom samosprávnom kraji. Bude z neho najtransparentnejší kraj na celom Slovensku. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kmotrík, Penta, J&T, Bašternák

Čítal som tiež, že moju kampaň platí Kmotrík. Ja som ten, ktorý ako jediný prinútil pána Kmotríka, aby zaplatil mestskej časti viac ako 100 000 eur za výrub stromov. Ja som nedostal ani cent od pána Kmotríka, či ľudí okolo neho. Ja som jediný, kto si dovolil ho úspešne exekuovať. 

A podobne sa správam aj k ďalším oligarchom. Ja som ten človek, ktorý povedal jasne, že pán Široký nebude mať heliport na hoteli a slušne zaplatí pokutu, ktorú dostal od nášho úradu. 

Ja som ten, kto povedal Pente, že nebude stavať 42 poschodí v Novom Meste. Ja som tiež ten, ktorý nedal povolenie J&T 5 rokov, aby stavala na Kolibe. Ja som ten, ktorý dovolil postaviť sa pánovi Bašternákovi v čase, keď to nielenže nebolo populárne, ale v čase, keď mal najväčšiu podporu našich politických špičiek. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

“Líder opozície” Sulík

Ešte zúfalejší bol útok od “lídra opozície”, pána Sulíka. Tvrdí, že som si na kampaň zobral úver a založil pritom vlastný byt. Nuž, pán Sulík klame. Úver som si na byt zobral spolu so ženou pred 11 rokmi, keď som ho kupoval. Takže ďalší úver mi nedovolí ani banka, ani moja žena. Ja chápem, že som drzý, že som si dovolil mať billboardy rovnako ako osvedčení politici – pán Droba, Krajcer, Ftáčnik a ďalší, ktorí týmto spôsobom oblepia celé Slovensko každé 2, 3, 4 roky. Zjavne nechápu, že kampaň nemusia platiť oligarchovia. Ale možno práve v tom je ten najväčší problém. Že ja odmietam byť figúrkou v rukách nejakého oligarchu na rozdiel od týchto pánov a kampaň si platím sám a z príspevkov rodinných známych. Stačí sa pozrieť na môj transparentný účet.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Glváč a parkovacie domy

A úplne najabsurdnejší útok prišiel zatiaľ od podpredsedu Smeru Martina Glváča, ktorý zaútočil na nový Športpark Jama, ktorý sa nám v uplynulých dňoch podarilo skolaudovať, takže už môže slúžiť širokej verejnosti. Pán Glváč ma obviňuje, že tam mali stáť radšej parkovacie domy… Asi mal na mysli niečo podobné, ako keď sa jeho stranícki kolegovia rozhodli urobiť parkovacie domy priamo v areáli Bratislavského hradu, na území vzácnych archeologických objavov a ktoré sa dnes takmer vôbec nevyužívajú. Áno, týmto politikom ide predovšetkým o kšefty, takže verím, že sa na tom viacerí ľudia poriadne nabalili. No my v Novom Meste takto neuvažujeme. Naopak, opýtali sme sa ľudí, čo by na tomto zdevastovanom území chceli mať a jednoznačne vyhral práve takýto park pre verejnosť. Všetkých vás do neho srdečne pozývam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Záver

Takže takto si tu žijeme. Dlhoroční politici s politickými stranami si delia svoje kšefty a keď sa prvýkrát reálne rysuje šanca na skutočne nezávislého župana, začnú útočiť hlava-nehlava. Lenže mňa nezastavíte, páni. Som si istý, že budete útočiť do poslednej chvíle, ale obávate sa správne. Ak mi ľudia dajú dôveru a stanem sa županom, je koniec všetkým vašim politickým kšeftom, zákulisným dohodám a politickým obchodom. Tak ako som z Nového Mesta urobil najtransparentnejšiu samosprávu v Bratislavskom kraji, urobím aj z bratislavskej župy najtransparentnejší kraj na Slovensku.

Ukazuje sa neskutočná arogancia politických strán a najrôznejších figúrok. Už chápem páni čo vás všetkých zjednotilo. Strach. Strach, že sa ukáže, že nie ste potrební. Lebo vy páni, nie ste potrební. My vieme urobiť lepší kraj aj bez vás. A bez vašich kšeftov a aj ho spravíme. Mňa nezastavíte. Budem bojovať a pokračovať až do konca. Ľudia si zaslúžia, aby po 16 rokoch niekto urobil pre nich lepší kraj. 

Rudolf Kusý

Rudolf Kusý

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občiansky aktivista, komunálny politik, starosta mestskej časti Bratislava - Nové Mesto. Snažím sa vtiahnuť ľudí do rozhodovania o tom, ako bude vyzerať Nové Mesto - napríklad cez participatívny rozpočet alebo participatívne plánovanie verejných priestorov. Ak niekde v Bratislave platí pomyselné "postav dom,zasaď strom", ja som skôr za sadenie stromov :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéSpoločnosť

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu