reklama

Špinavá hra s obyvateľmi Bratislavského kraja. Cieľ: Rudolf Kusý

V predvolebných kampaniach som už zažil všeličo. Raz mi rozbili kanceláriu. Inokedy zase zbili hovorcu. A teraz sa chlapci snažia posunúť latku nenávisti, klamstiev a intríg ešte vyššie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (47)

Keď som sa v prvých zverejnených prieskumoch začal objavovať na druhom mieste s reálnou šancou na víťazstvo, spustilo sa voči mojej osobe doslova peklo. Rôzni protikandidáti, ich pomocníci, ale aj rôzni “anonymní” blogeri sa do mňa pustili s plnou vervou. Začali písať blogy, platili si rôzne príspevky a dokonca mi založili fanpage na Facebooku :) Zvolávali si kvôli mne tlačovky a videl som už aj letáky a inzeráty v tlači.

Keď hovorím o útokoch politikov, najviac ma pobavil atak zo strany predsedu bratislavského Smeru. Martin Glváč, ktorý podporuje Milana Ftáčnika, si na mušku vzal novopostavený park Jama. Na mieste športového parku by vraj chcel garáže. Asi podobné, ako dal postaviť na mieste vzácnych archeologických vykopávok na Bratislavskom hrade. Pán Glváč u nás v Novom meste robíme veci, ktoré chcú ľudia, nie Juraj Široký alebo iní vaši sponzori. Tak máme park. Park pre všetkých.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Šéf Sas Richard Sulík zas neváhal zvolať tlačovku, na ktorej o mne a mojej rodine opakovane klamal. Ale asi mu to nestačilo a ďalšiu lož rozposlal dnes svojím newslettrom. Tak som sa dnes dozvedel, že som člen Smeru. Pán Sulík, nie som člen žiadnej politickej strany. Prosím nepleťte si ma s vašim nominantom Drobom, čo za 4 roky vystriedal 4 strany.

Nuž a Daniel Krajcer v poslednom výstúpení v poslednej televíznej debate „chlapsky“ využil fakt, že už od moderátora nedostanem slovo a označil ma pomaly za fašistu. Pritom som jasne povedal, že ako župan by som nikdy nespolupracoval so žiadnymi extrémistami. Fašizmus, neonacizmus nepatrí do slušnej spoločnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mimochodom, za ten čas čo ste šuhaji chrlili nenávisť a intrigy, sme v Novom Meste otvorili najväčší park postavený v Bratislave za posledných 30 rokov. A nepotrebovali sme k tomu žiadnu politickú stranu, ani žiadnu politickú celebritu, čo sa tu pretŕča a mudruje už dlhé roky.

Za posledné týždne sa vyrojili viac ako dve desiatky blogov, často od vymyslených autorov, často šíriace polopravdy, lži a nezmysly.

Chlapci, pokračujte ďalej, ešte máte 4 dni. Poďte do mňa. Lebo potom príde sobota 4.11.2017. Deň nezávislosti. Deň, kedy vaša arogancia moci nemá žiadnu silu. Deň, kedy budú rozhodovať ľudia. Tí ľudia, ktorí tu roky čakajú na lepšie cesty, zrekonštruované školy, školské areály, nové parky, domovy dôchodcov...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A chlapci mám pre vás jeden sľub, ktorý na rozdiel od vás dodržím. Ak mi ľudia dajú dôveru a stanem sa županom, urobím so župou to, čo som urobil s Novým Mestom. Nové Mesto je podľa hodnotenia Transparency International najtransparentnejšou samosprávou v kraji. Urobím zo župy najtransparentnejšiu župu na Slovensku a vaši záhadní sponzori, developeri, či rôzne indivíduá čo chcú ryžovať z verejných zdrojov, budú župu obchádzať na kilometre, ako obchádzajú Nové Mesto. Po 16 rokoch začne župa pracovať pre ľudí. Ak chcete vedieť, čo bude župa robiť, pozrite si môj akčný plán.

4.11.2017 Deň nezávislosti prichádza. Deň konca kšeftov a začiatku práce pre ľudí.

Rudolf Kusý

Rudolf Kusý

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občiansky aktivista, komunálny politik, starosta mestskej časti Bratislava - Nové Mesto. Snažím sa vtiahnuť ľudí do rozhodovania o tom, ako bude vyzerať Nové Mesto - napríklad cez participatívny rozpočet alebo participatívne plánovanie verejných priestorov. Ak niekde v Bratislave platí pomyselné "postav dom,zasaď strom", ja som skôr za sadenie stromov :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéSpoločnosť

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu